Wednesday, February 14, 2007

Aquarium

Jego ekscelencja TW Sam Szatan

7 comments:

Anonymous said...

lol, mina z pewnością bardzo szatańska :D

net weight said...

mroczny, mroczny
ty chuju ;)

Anonymous said...

Odrobinę zastanawia mnie co to zdjęcie tutaj robi, co niby miało przedstawić. Może sztuka do mnie nie dociera, a może to tylko dodawanie bezsensownie zdjęć? Nie jestem z Płocka, może nie wiem, a właśnie zdjęcie ziewającego Tomka miało być takie atrakcyjne;) Tak czy inaczej...czekam na coś ciekawszego...

misirlou said...

1. to zdjecie tu stoi/lezy, niepotrzebne skreslic
2. raczej zadne z tych dwoch, ale to juz nie moj problem ;]
3. a co ma do rzeczy skad kolega/kolezanka jest?
4. ziewajacy tomek bynajmniej nie jest tematem zdjecia
5. pozdrawiam

Anonymous said...

Nooooooo, czerwony minus. Nie wolno ziewać.

Anonymous said...

sam szatan
Wszechpotężny Wielki
niczym sfora wilków
szczeka
wyszczerzając kły
omamiając błyskotkami
złotym cielcem
monetami
nie ujawni planów ciemnych,
jak zabije Polskę
ludzi biednych
oszukując
zagrabiając
niszcząc dobre obyczaje
zdegraduje cały naród
i położy ciężką łapę
w samym sercu europy
s. szatan polskę rada zgnieść
by zaśpiewać znaną pieśń:


Moja dziewczyna ma dzisiaj maturę
Nie ma czasu dla mnie w ogóle
Nie śpi po nocach, strasznie się boi
Szkoda mi dziewczyny mojej

HURA HURA - DZISIAJ MATURA
MARYNARA i FRYZURA - MATURA
HURA HURA - BRONIEWSKI, STACHURA
MARYNARA i FRYZURA - MATURA

Mój kolega ma dzisiaj maturę
Nie ma czasu na piwo w ogóle
Puchną oczy, w gardle suszy
Szkoda mi tak młodej duszy

HURA HURA - DZISIAJ MATURA...

Nie matura, a chęć szczera
Zrobi z Ciebie oficera
Warto byś o tym pamiętał
Gdybyś w razie nie zdał

HURA HURA - DZISIAJ MATURA...

Warto byś o tym pamiętał
Gdybyś w razie nie zdał
Warto byś o tym pamiętała
Widząc GENERAŁA

misirlou said...

kełgat. zmien dilera ;)